Jak błonnik wpływa na nasze zdrowie?

Materiały będą witamin w ramach wszystkich kwiatów. W odróżnieniu od wielki wiele innych witamin organizm nie trawi włókna. Jakoś układu pokarmowego jest po prostu przekazywane przez włókno. Dlaczego są one dobre dla ciebie, to jest. One pomóc oczyścić system przewodu pokarmowego. Można znaleźć dwa rodzaje błonnika: rozpuszczalny i nierozpuszczalny. Wszystkie składniki, które są włókniste to określonego poziomu obu rodzajów. Ważę, aby twoja dieta była bogata w błonnik.

Nierozpuszczalny błonnik jest znakomity dla układu pokarmowego. Pomagają one tworzenie im większa i łatwość z kałem. Pomaga zatrzymać zaparcia. Nierozpuszczalny błonnik w całości pszenicy ziarna towarów, hałas nasiona lnu i kukurydzy. Dodatkowo istnieją pewne owoce i warzywa.

 Co to w ogóle jest błonnik i jakie są jego rodzaje?

Błonnika są świetne dla układu krążenia i serca. Wsparcie uchwyt i one może pomóc zminimalizować zakresy cholesterolu w organizmie poziom glukozy we krwi. Błonnik w warzywa i owoce. Tam w owies i otręby, jęczmień. Materiały również może pomóc w tłuszczu jest kontrolowana przez Państwo. Stale podnosić suma, gdy zamieszczasz swoje diety i włókna. System wymaga czasu mają nadmiar poziom stosowany do włókna.

Często składniki, które mają włókna mogą być również bogate w witaminy, które są różne. Nie bój się rodzaj włókna, w odniesieniu do pobrania składników pełen błonnika. Kilka składników zawierają ogromne ilości błonnika, który jest rozpuszczalny. Głównym jest zawsze spożywać posiłki bogate w kompozycyjne.

Gdzie znajdziemy błonnik?

Owoce i warzywa, stały się kluczowe w każdej diety, które są zdrowe. alternatywy, które mogą być bogata w błonnik będzie najlepsza, chociaż istnieje nie warzyw i owoców, które nie należy połykać. Ponieważ są one niewystarczające w błonnik, ciecz owoców i warzyw należy połykać w minimalnych ilościach. Napoje są naprawdę inteligentny sposób na włączenie włókna. Nasiona lnu dodatek oferuje włókna. Starań, aby upewnić się, że jest. To menu zawiera 5 h porcji błonnika. Alternatywa: zawierają owoce, które są różne, jak gruszki ze skórą.

Owoce i warzywa stały się kluczowe w każdej diety, które są zrównoważone. alternatywy, które mogą być bogata w błonnik będzie najlepsza, chociaż istnieje nie warzyw i owoców, które nie należy połykać. Ponieważ są one niewystarczające w błonnik, ciecz owoców i warzyw należy połykać w minimalnych ilościach.

Jak dostarczać błonnik organizmowi?

Wiele części zamienne są, mimo, że mięso nie jest bogate w materiały. Dania, w tym zieleni i wołowiny zawierają więcej błonnika, w porównaniu do żywności tylko wołowiny.

  • nie zawierają dużo błonnika, choć ważne jest, że jesz mleczarskich.
  • Stosowanie z zamiast pełnoziarnistej mąki lub mąki. Włączenie otręby ryżowe ciastka, naleśniki lub traktuje.
  • Wykorzystać pszenna, bułka tarta z migdałów lub całkowita pszenicy zabił dla lub kura.
  • Zawierają suszonych jagód, zimne i gorące płatki zbożowe i jogurt.
  • Są one znaczący sposób aby uzyskać witamin, a mleczarskich są bogate w błonnik. Przystąpić do dodawania tych składników w diecie.
  • Uwzględnienie zielonych bogata w błonnik, po produkcji sos na kolację. Użyj brązowego ryżu.
  • Produkcji sosów z fasola i warzywa. Starań, aby włączyć jęczmienia lub bulgur, zamiast kolacji.
  • Spróbować świeżych składników przy użyciu materiału, jako przykład nachos z burritos i roztopionym fasoli.
  • Leczeniu zużywają organicznych zieleni, wielki i suszonych jagód lub popcorn (dla młodzieży więcej niż 4 lata).
  • Kontroli, słodkie, przygotowany i tłustej w swoim codziennym składników diety.
  • Włączenie zbóż normalnego dźwięku, hałas lub migdały pokroić na posiłki sosy, Twój gulasz wraz z Twoim wołowiny gleby. Raz piekarnia element wołowiny, użyj całego lub płatków pszennych.

Mix zbóż hałasu lub nawet Mieszanka zbóż obrzynek (połączenie bez migdałów dla młodzieży znacznie mniej niż 4 dekady) na Budynie, lody lub zbóż. Można nawet dołączyć swoje części wybranych owoców, które są świeże. Próba zielonych lub nowe naturalne jak brokuły i groszek. Dla młodych ludzi znacznie mniej niż 4 dekady, kawałek jagód na części, które są małe przed oferty i gotować warzywa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *